יום שבת, 26 במאי 2012

היחיד שמורשה לגעת בי..

אף פעם לא התייחסתי ברצינות לשיער שלי. בקטנותי היה לי שיער שטני. לא חלק ולא מתולתל. משהו באמצע. אז לא אכפת היה לי לעשות עליו ניסויים.
צבעתי אותו כמעט בכל הצבעים האפשריים- מבלונד בהיר ועד אדום זועק, דרך שחור, גוונים וכו׳.
גם לגבי התספורות לא חסכתי מעצמי, מקוצים ועד זנב סוס. הכל. השיער שלי היווה מראה לנפש- מבולגן, נתון לשינויים והיפראקטיבי :-)
ואז פגשתי אותו. את יניב קצב. מעצב השיער היחיד שהצליח לשקם את השיער ההרוס שלי, לצבוע אותו לצבע אחיד ולספר אותו בתספורת מחמיאה ועל זמנית.
הוא לא התפשר ולא התייאש גם כשאני חשבתי שהמצב של השיער שלי אבוד. עם הזמן השיער קיבל, לאט לאט, את הברק שלו חזרה. הוא קיבל צורה וצבע שכבר 3 שנים אני לא ממש משנה ובכל זאת, ממשיכה לקבל עליו מחמאות.
ואם יש משהו שיניב אלוף בו אלו תסרוקות. עוד לא מצאתי פה מישהו שמעצב תסרוקות בצורה מושלמת כל כך. נכון שאני לא מסתובבת עם תסרוקות ביומיום, אבל בכל אירוע הוא היחיד שנוגע לי בשיער. כל מי שעומדת להתחתן אני שולחת אליו, בלב שלם שממנו היא תצא הכי מרוצה.
פרט להיותו מעצב שיער מושלם, הוא גם מאפר מדהים. יש לו סגנון נקי ולא ״מסכתי״ והוא מצליח לגרום לאיפור להראות טבעי ולא עשוי מידי.
בכלל, יש לו ידי זהב והוא כל כך מוכשר, שאני ממש כותבת את השורות האלו בגאווה שהוא מעצב השיער הצמוד שלי כבר שנים.
כדי להבין את הכשרון, קבלו הצצה לקמפיין החדש שלו לאיפור שיער 2012, ותגידו לי אתם...






















יניב קצב, בן יהודה 246, ת״א, 03-5440606
אל תשכחו להגיד לו מי שלח אתכם..

תהנו (אני כבר מקנאה)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה